Ağaç Diken Adam-Kitap Yorumu

Merhaba!
Üst üste film yorumu girip duruyordum fakat bu sırada kitap okumadığımı düşünmediniz umarım?😂😂 Üstelik vizeler de yaklaşıyorken,normalde okuduğunuzun 2 katı kadar kitap okuduğunuzu biliyorum... Kısıtlı zamanda, o stres altında daha verimli nasıl olur bir insan? Ben sorgulamayı bıraktım, Allah'tan okuyorum bol bol diyorum. 😛

Bu kadar boş yaptıktan sonra okuduğum kitaba geçelim... Jean Giono, benim merak ettiğim yazarlardan biriydi. Pasifizm akımının savunucularından biri kendisi, hep aklımdaydı ondan bir şeyler okumak. Ağaç Diken Adam ile başladım, gayet de mutluyum!

ağaç diken adam ile ilgili görsel sonucu

Kitap, ömrünü ağaçlara, ormana adayan bir adamı konu alıyor. Kitabımızın anlatıcısıyı, bir yolculuğa çıkıyor ve bir gün zor durumda kalınca, karısını ve oğlunu kaybetmiş, yalnız yaşayan Elzéard Bouffier'ın kapısını çalıyor. İlk andan itibaren bu adama saygı duyan ve hayatını merakla izleyen anlatıcımız, zaman içinde çobanın doğa için yaptıklarına şahit oluyor.  Bir gün tekrar aynı yere geldiğinde, Elzéard Bouffier'ın kendisine ettiği yardımların karşılığı olarak o da ona yardım ediyor Kitabın sonunda ise, olanlar oluyor.

Zaten kısa, incecik, resimli, büyük puntolu bir kitap. Kitabın hem çocuklar, hem de yetişkinler için çok güzel mesajlar içerdiğine inanıyorum. Okuması çok keyifliydi, çok kısa bir süre içinde bitirirsiniz fakat önemli olan hızlı okumak değil, kitabı anlamak. Ben çok beğendim.

Böyle minik hikaye kitaplarını çok seviyorum, tam bir başucu kitabı olmuş. Özellikle doğa, orman sevgisini kazandırmak için birebir. 💚 Yalnız bir eleştirim var: Sonundan hoşlanmadım... ve çok kısaydı,tadı damağımda kaldı! Yine de çok güzeldi.

Okuması zevkli, mesajlar zevkli, herkese tavsiye ediyorum. Okuduysanız siz neler düşünüyorsunuz, lütfen yorum bırakın, konuşalım. 💓

Bir sonraki yorumda görüşmek üzere! 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fantastik Canavarlar Serisi

Kahkahalara Boğdururken Sorgulatan Dizi: Rick and Morty Replikleri

Hayatınızı Etkileyecek 10 Harry Potter Alıntısı