Kahkahalara Boğdururken Sorgulatan Dizi: Rick and Morty Replikleri

 

Rick and Morty, boyutlar arası yolculukları, bilimi, aile ilişkilerini dahi Rick ve torunu Morty üzerinde anlatan yetişkin bir animasyon dizisidir. Oldukça fazla seveni olan Rick and Morty, başarılı animasyonları ve sizi kahkahalara boğacak replikleriyle, ben dahil birçok izleyicinin favorilerinde. Şu anda çıkmış 4 sezonu bulunuyor ve 5. Sezon hazırlıkları da devam ediyor. Her bir bölümü ortalama 20 dakika, sezonlarda ortalama 10 bölüm bulunuyor. İngilizce seviyesi ise orta, özellikle dil öğrenenler için başarılı bir seçim olacaktır. Belirtmem gereken bir diğer nokta ise, +18 sahnelerin ve repliklerin bolluğu. İnce ve zeki esprilerle seyirciyi düşündürürken, izleyenlerin keyifli vakit de geçirmelerini sağlayan dizide, sevdiğim birkaç repliği paylaşacağım sizlerle.

 



1.     Bu hayat hiçbir zaman pespembe olmayacak zira var olmak zaten başlı başına sancılı bir şey!”




 2.     “Hiç kimse bir amaç için yaratılmaz. Kimse bir yere ait değildir. Hepimiz öleceğiz. Gel televizyon izle.”




3. “Düğünler temelde cenazelerin pastalı halidir.”

 



 4.     “Ebeveynler aslında çocuk sahibi olan çocuklardan ibaret!

 



 5.     ”Bazen bilim, bilimden çok sanat gibidir.

 



 

6. “İnsanların aşk dediği hayvanların çiftleşmeye zorlayan kimyasal bir reaksiyondur. Sert başlar Morty, yavaşça kaybolur, seni başarısız bir evliliğe mahkum eder. Döngüyü boz, Morty. Kendini göster. Bilime odaklan.”



 

7.     “Bilimsel olarak konuşursak, gelenekler aptalca bir şeydir.”

 

 

8.     “Çünkü dünya neyin önemli olduğunu anlayamayan aptallarla dolu ve bizi mahvedecekler.

 



9.     Burayı sevmiyorum, Morty .Bürokrasiye tahammül edemiyorum. Nereye gitmemi ve ne yapmamı söylenmesini sevmiyorum. Bunu bir taciz olarak görüyorum.




10.     “Terapiye saygı duymuyorum çünkü ben bir bilim adamıyım.”

 



 Bonus:  “Yaşamak her şeyi riske atmaktır.”

 

 

 *gifler ve fotoğraflar internetten alıntıdır.



 

 

 

 

 

 

 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fantastik Canavarlar Serisi

Hayatınızı Etkileyecek 10 Harry Potter Alıntısı