Lavinia-Özdemir Asaf

Şiirlere olan ilgim gün geçtikçe artıyor.. Çok seviyorum şiir okumayı,herhangi bir roman okumaktan biraz daha özel gibi geliyor,sanki insanlar kendilerini daha çok açıyormuş gibi hissediyorum.

Bu yüzden özellikle bu sene bir sürü şiir kitabı aldım,okudum. En beğendiklerimden biri,yine bir çok kişinin favorisi olan Lavinia idi...


Seneler önce sınıfımızda yazarlar,şairler günü yapmıştık ve en yakın arkadaşım Özdemir Asaf'ı tanıtmıştı,belki de bu yüzdendir bilinmez ama kendisini gerçekten çok merak ediyor ve seviyordum.
Özdemir Asaf'la ilk tanışmam bu kitapla oldu,o kadar beğendim ki..
Yalın dille fakat duygu yüklü,özel, orjinal yazılmış. Satırların arasından Özdemir Asaf'ın sevgisini,aşkını hissediyorsunuz.
Kısacık,bir çırpıda bitebilecek bir kitap zaten.
Bir kaç güzel alıntıyla baş başa bırakıyorum sizleri..

"Sensiz de denizi seyredebiliyorum. Hem dalgaların dili seninkinden açık.Ne kadar hatırlatsan kendini boş,
   Sensiz de seni sevebiliyorum."❤️"Dünyanın nüfusu ikiye bölünüyor.Yarısı sen oluyorsun, yarısı ben.Sonra ikimiz bir bütün oluyoruz,Kimseye sezdirmeden..."❤️"Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin.Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür;Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin."❤️"Bilmiyorum ne vardı saçlarında... Rüzgâr mı delice eserdi,Gözlerim mi öyle görürdü yoksa..Saçlarının her hali hoşuma giderdi."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fantastik Canavarlar Serisi

Kahkahalara Boğdururken Sorgulatan Dizi: Rick and Morty Replikleri

Hayatınızı Etkileyecek 10 Harry Potter Alıntısı