Kitap Alışverişi Yaptığım Siteler

Internet üzerinden kitap almak çoğu zaman çok daha uygun oluyor. Ayrıca fazlasıyla site mevcut kitap alışverişi için. Sizlere kullandığım sitelerden bahsetmek istiyorum genel yönleriyle. ❤️ 

1)OkuOku
Ä°lgili resim
Sanırım ilk alışveriş yaptığım siteydi OkuOku. Kampanyaları gayet güzel. 9,90 kampanyasındaki kitapları sömürüyorduk bir zamanlar. 🤣 Kitaplar elimde ortalama 3-4 günde,çoğu zaman hasarsız olarak ulaştılar. Site görünümünü çok seviyorum ben,gayet temiz ve düzenli. Ve size biiir sürü tatlı Okuoku ayracı ve bir tane de nescafe gönderiyorlar! 😍 Kargo fiyatı değişiyor mu hatırlayamadım fakat genel olarak 75₺ üzeri kargo ücretsiz.

2)Bkm Kitap


Ä°lgili resim

Merkezi Bursa'da olan bir kitap evi aslında. Bkm'yi çok seviyorum,bana göre bu listedeki en uygun fiyatlar BKM'ye ait. Ayrıca siz Kargo Garanti Belgesi gönderiyorlar,kitaplarınızda herhangi bir hasar olduğunda kendilerini bilgilendirip,o belgeyi de teslim ettiğinizde size yenisini getiriyorlar. Bugüne kadar bir kitabımda hasar vardı,birinin de sırt kısmında ismi yanlış yazıyordu. Fakat BKM'den çok alışveriş yaptım ve bu ikisi dışında belirgin hiç bir problem yaşamadım. Kargoları OkuOku'ya göre nispeten 1-2 gün daha uzayabiliyor. Siparişinizde size bolca BKM ayracı da gönderiyorlar. Ağustos ayı boyunca kargo ücretsizdi! Severek kullanıyorum BKM'yi. 💚

3)Babil.com

babil.com ile ilgili görsel sonucu

Babil.com'dan 1-2 kez alışveriş yaptım. Öncelikle fiyatları biraz pahalı. Kargoları da biraz geç geliyor bence. Arka Kapak dergisi ilk zamanlarında Babil.com dışında satılmıyordu,oradan almak için kullandım. Geçenlerde de diğer sitelerde bulamadığım bir kaç kitabı satın aldım,50₺ üzeri kargo bedava ve size belli bir tutar sonrasında minik bir not defteri gönderiyorlar. 💛 Çok kullandığım bir site değil ama bulamadığınız kitaplar varsa genelde Babil'de oluyor.

4)D&R
Ä°lgili resim

Maalesef aynı mağazası gibi,sitesi de pahalı. Fakat bazı İngilizce kitapları buradan satın alıyorum,yüklü miktar alışverişinize güzel sürprizleri olabiliyor. Yine sık kullanmadığım bir site ama kitap dışı bazı eşyalarımı da buradan alıyorum,çok iyi sarıp sarmalıyorlar ürünleri. Kargo 1 hafta sürüyor ortalama. Kitapları çok daha uygun fiyata bulabilirsiniz başka sitelerde ama yabancı dilde kitap alacaksanız,kesinlikle tavsiye ediyorum. 💙

Genel olarak en çok BKM'yi kullanıyorum,kullandığım başka siteler olursa yeni bir liste hazırlarız. Görüşmek üzere! 😊

Yorumlar

  1. Bkm beni 10 gün kadar bekletmişti ama ara sıra uyguna denk getirdiğim oluyor kitapları. Şu birkaç aydır D&r ve İdefix'te toplu alışverişlerde güzel indirimler olduğu için elim onlara alıştı. Birkaç arkadaşla bir araya gelip 100-150 tl lik alışveriş yapıyoruz, 10-15 tl indiriyor. Tabi ne zamana kadar sürer bu bilmiyorum :) İyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Idefix hiç kullanmadım ama merak ettiğim sitelerden. BKM Kitap’ta duyuyorum bazen beklettiklerini fakat hiç gelmedi başıma. Toplu alışveriş en karlısı aslında :) Teşeklür ederim yorumunuz için,iyi okumalar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fantastik Canavarlar Serisi

Kahkahalara Boğdururken Sorgulatan Dizi: Rick and Morty Replikleri

Hayatınızı Etkileyecek 10 Harry Potter Alıntısı