BURADA BİRİ VAR!

Merhaba!  

Şu an bu satırları okuyorsanız nihayetinde blogumla ilgileniyorum demektir. :')

Beni tanımadığınız ve sizi sıkmak istemediğim için,bu tanışma yazısını kısa tutacağım. Sorularınız oldukça sorabilirsiniz. Peeeki,ben kimim?


Adım Emine,19 yaşındayım. Blogger alemine İstanbul'dan katılıyorum. (Hayır beatbox yapmıcam)
Kitaplara aşığım. Bu konuda söyleyebileceğim tek şey bu.  
Bir dönem Bookstagram hesabım vardı,Instagram üzerinden kitap paylaşımları yapıyordum fakat bir süre sonra kendimce sebeplerden dolayı kapattım,şimdi de buradayız işte. :)
Dizi,film,belgesel izlemeyi çok seviyorum. 
Kendimce bir şeyler yazıyorum,yazmak beni çok mutlu hissettiriyor.
Ara sıra spor yapıyorum.
Dil öğrenmeyi,farklı kültürleri tanımayı çok seviyorum.


Vuuhh,buraya kadar tamam da,bu kızın işi gücü ne,hangi okulda?
Galatasaray Üniversitesinde öğrenciyim. Geçen sene hazırlık idim,şu anda birinci sınıfa geçtim. Üniversitemle ilgili de bir yazı hazırlamayı düşünüyorum ilerleyen günlerde.

Hee bir de, Harry Potter canım,Slytherin kanımdır. ;)

Sanırsam şimdilik bu kadar,görüşmek üzere!  

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fantastik Canavarlar Serisi

Kahkahalara Boğdururken Sorgulatan Dizi: Rick and Morty Replikleri

Hayatınızı Etkileyecek 10 Harry Potter Alıntısı